Diabetologie

MUDr. Jarmila Zahradníková,

Ordinační hodiny:   Kontakty:
dle rozpisu aktuálních ordinací   Telefon: +420 245 006 450

O konkrétně uzavřených smlouvách a termínech se informujte na recepci.

Ordinační hodiny: dle dohody a objednaných termínů

Ambulance nabírá nové pacienty se všemi typy diabetu včetně gestačního diabetu,  genetických forem cukrovky nebo diabetu vzniklého při postižení exokrinní funkce pankreatu.

V  ambulanci  se provádí pravidelné kontroly i jednorázové konzultační návštěvy a edukační pohovory zaměřené na selfmonitoring, počítání sacharidů, aplikaci inzulínu. Nabízíme  ošetření  pacientů s pokročilými mikro či makrovaskulárními komplikacemi diabetu.  Pokud máte zájem o společnou péči či konzultaci léčby pacientů, lze je objednat na tel  245 006 450 nebo emailem na recepce@poliklinikabrezany.cz.

MUDr. Peter Girman PhD je primářem Kliniky diabetologie a zástupcem přednosty Kliniky diabetologie IKEM. Má 19 let praxe s léčbou pacientů, kteří mají již rozvinuté pokročilé komplikace diabetu. V diabetologii se zaměřuje na výběr vhodných kandidátů k transplantační léčbě, jejich indikaci, potransplantační průběh a dlouhodobé sledování. Mimo to klade důraz na prevenci vzniku komplikací diabetu, aplikaci a používání nových léků s prokázaným efektem, léčbu vzácnějších i běžných typů diabetu. Za nejdůležitější však považuje informovanost pacienta a jeho vzdělání v oblasti diabetu.

recepce@poliklinikabrezany.cz