Praktický lékař pro dospělé

Aktuální ordinační hodiny na: www.aambulance.cz

Telefon: +420 777 297 887

Email: brezany(zavináč)aambulance.cz

Lékaři: MUDr.Petr Potužník, MUDr. Anna Matoušková, MUDr. Hana Ziková, MUDr. Zora Drouotová, MUDr. Simona Šmírová

Ordinační hodiny: od 4/2021

Pátek:

MUDr. Matoušková

10:00 - 13:00 objedn

Každý den jsou první dvě ordinační hodiny jsou vyhrazeny pro akutně nemocné. Na tuto dobu se NELZE OBJEDNAT.

Telefonicky se můžete objednat během ordinačních hodin na telefonním čísle ordinace 777 297 887. Pokud vyšetřujeme, nemůžeme na telefon reagovat. Nebo můžete poslat email brezany(zavináč)aambulance.cz.

Anebo využít možnost internetového objednávání, kde na emailu brezany(zavináč)aambulance.cz získáte přístupové údaje.

mudr. potuznik

MUDr. Petr Potužník

Promoval na Fakultě všeobecného lékařství v Praze v roce 1993. Pracoval ve FN Motol, nejprve na Interní a kardiologické klinice a od roku 2002 na Urgentním příjmu dospělých. Atestoval z vnitřního lékařství má aprobaci pro obory praktické všeobecné lékařství a interní medicína. Zabývá se klinickým výzkumem, absolvoval pracovní pobyty ve Švýcarsku a v USA, přednáší na odborných kongresech.

Ordinace č. 32

Snažíme se, abyste na vyšetření v naší ordinaci nemuseli dlouho čekat, a tak nabízíme možnost objednání telefonicky a přes internet. Doporučujeme této možnosti využít. Opakovaně se stává, že se střídají časy, kdy je čekárna zcela prázdná s hodinami, kdy je téměř plná. I objednaný pacient může samozřejmě nějakou dobu čekat: Není totiž možné dopředu určit počet akutních nemocných nebo stanovit jak dlouho bude konkretní ošetření trvat. Ale jistě všichni pochopí, že pacienty s akutním ohrožením zdraví nebo života není možné nechat čekat. Klienty naší ordinace ošetřujeme podle následujích priorit: 1) Akutně nemocní 2) Objednaní 3) Podle času příchodu. Pořadí pacientů určuje lékař nebo sestra.

Zároveň si Vás dovolujeme informovat, že se náš team rozrostl o  zdravotní sestřičku Pavlu Chmárovou, kterou tímto vítáme do našeho kolektivu. Díky tomu dokážeme nově nabídnout i podávání infuzí v domácím prostředí. Jedna ze sestřiček je tedy schopna v případě zájmu navštívit pacienta v místě jeho bydliště nebo kanceláře a podávat infuzi v pohodlí jeho domova. Jedná se o nadstandartní výkon, který pojištovna nehradí, a který je zpoplatněn částkou 2,000 Kč.

Poskytujeme služby v odbornostech praktický lékař pro dospělé (001), vnitřní lékařství (101) a kardiologie (107). Zvládáme výkony od běžných prohlídek po specializovaná vyšetření srdce a cév. V naší péči máme pacienty s ischemickou chorobou srdeční, hypertenzí, diabetiky II.typu a pacienty s poruchami funkce štítné žlázy.Ordinace je vybavena moderními diagnostickými přístroji, ekg, echokardiografií, tlakovým a ekg Holterem, spirometrií, zatěžovým ekg testem (ergometrií) a krevním analyzátorem umožňující okamžité stanoveni CRP, INR a glykosylovaného hemoglobinu.

Žádáme Vás abyste nadále respektovali rozdělení na akutní a objednané pacienty. Po ukončení hodin vyhrazených pro akutní pacienty prostory dezinfikujeme a budeme ošetřovat jen objednané NEINFEKČNÍ pacienty. Máme ve své péči onkologické pacienty a nemocné po transplantacích orgánů, pro které představuje infekce Covid19 smrtelné nebezpečí, takže naše opatření laskavě dodržujte.

Využívejte možnosti internetového objednávání a předpisu léků. Přístupové údaje si můžete vyžádat u sestřičky na adrese brezany@aambulance.cz

Nadále dodržujte preventivní opatření nařízená v rámci prevence Covid19 – noste roušky a dodržujte rozestupy 2m. Při naplnění kapacity čekárny (max 3 osoby)se přihlašte jen kartičkou pojišťovny do čekárnového systemu a počkejte v chodbě nebo na schodech.

V případě zájmu o vycestování do zahraničí Vám můžeme provést test na protilátky (americká výroba) a vystavit potvrzení v českém a anglickém jazyce. Vyšetření není hrazeno pojišťovnou a je zpoplatněno částkou 1.500 Kč. (Nejedná se o čínské rychlo-testy určené na ukončování karantény.)

Nová ordinace praktického lékaře, zahájení očkování
Od úterý 6/4/21 najdete ordinaci praktického lékařství, interny a kardiologie v nových prostorách polikliniky. Najdete nás na stejném patře, ale nad lékárnou. Nově máme k dispozici oddělenou ordinaci pro praktického lékaře a zvlášť pro internu a kardiologii. O postupném navyšování ordinačních hodin vás budeme průběžně informovat.
Obdrželi jsme první zásilku očkovací látky proti koronaviru a zahajujeme očkování v prostorách naší ordinace. Jedná se o vakcinu společnosti AstraZeneca, jinou vakcinu patrně do ordinace nedostaneme. Máme zatím jen omezené množství látky a pacienty si budeme zvát postupně. Máte-li o očkování v naší ordinaci zájem a dosud jste se neregistrovali, napište email na brezany@aambulance.cz. V současné době je možné očkovat osoby nad 70 let a nebo chronicky nemocné.

Očkování proti Covid19 v ordinaci praktického lékaře
Na poliklinice v Dolních Břežanech probíhá očkování přímo v ordinaci praktických lékařů. Očkujeme vakcinami Moderna a AstraZeneca.  Máte-li zájem o očkování u svého praktického lékaře, napište nám email na brezany(zavináč)aambulance.cz. Telefonicky Vás budeme kontaktovat s termínem očkování. Nejsou nutné žádné další registrace, po obdržení druhé dávky vakciny získáte certifikát s QR kodem.
Pokud jste onemocnění Covid prodělali doporučuje se dodržet časový odstup 12 týdnů od positivního PCR testu. Od jiného očkování (např.tetanus, klíšt.encefalitida) je doporučeno vyčkat alespoň 2 týdnů. Vakciny neobsahují samotný koronavirus a nemohou vyvolat onemocnění Covid19. Obě vakciny jsou schválené a bezpečné, AstraZeneca má účinnost 76% a Moderna 94% před nákazou koronavirem.
Vakcíny mají řadu častých vedlejších účinků, drtivá většina z nich je ale velmi slabých a odeznívá během dvou dnů. Podrobnější informace o očkovací látkách Vám na vyžádání rádi zašleme emailem.

Přejeme pevné zdraví a těšíme se na viděnou v ordinaci

Kolektiv Aesculap Ambulance s.r.o.

recepce(zavináč)poliklinikabrezany.cz